12 אפר 2017

פעילות גיבוש לחברות עם מופע אימפרוביזציה של שלופתא

עודכן ב: 19 דצמ 2023

רבים מבעלי חברות נוהגים לקחת את העובדים שלהם על בסיס חודשי לחוות פעילות גיבוש לחברות. הפעילויות נועדו גם לגבש את העובדים, לחזק את הקשר של העובדים לחברה וגם לחגוג ולציין אירועים שונים כמו מיזוגים, רכישות, הצלחות של החברה ועוד.

כאשר אתם כבעלי חברה מחפשים אחר פעילות גיבוש לחברות, לחברה שלכם – מופע האימפרוביזציה של שלופתא הוא הפתרון האידיאלי בשבילכם. המופע של שלופתא הינו מופע יוצא דופן, ייחודי, מפתיע ובעיקר מופע קורע מצחוק. אז מה הופך את המופע של שלופתא לכל כך מומלץ?

גיבוש צוות עובדים בצורה מקורית במיוחד – באמצעות המופע העובדים מוצאים עצמם חלק אקטיבי ביצירה וההשתתפות שלהם יוצרת למעשה את המופע עצמו! באמצעות השתתפות במופע, הקהל מוצא את עצמו פעיל, צוחק, נהנה, מתגבש, דבוק לקצה המושב ומכיר צדדים חדשים אצל חבריו לעבודה.

חוויה ייחודית – שלופתא היא חוויה ייחודית שזוכרים כל החיים! המופע משלב מוזיקה חדשנית, סצינות מאולתרות, ותיאטרון קסום ומקורי.

תחקיר יסודי על כל חברה – פעילות גיבוש לחברות עם הכנה למופע שלופתא בה עורכים תחקיר יסודי על החברה והקהל. כך שהעובדים מופתעים ושמחים לגלות שילובים מחיי היומיום שלהם במופע. למעשה כך הופך המופע להיות שלהם!

שלופתא הוא מופע האימפרוביזציה המצליח בישראל – לשלופתא ניסיון רב של עשרות מופעים בתיאטראות במובילים בארץ עם כל סוגי הקהלים והאוכלוסיות.

השקעה בעובדים – שלופתא הוא שילוב של סדנת צחוק למבוגרים ומופע מושקע בו צוות השחקנים עורכים תחקיר על החברה ומשלבים את התחקיר במופע. בכך העובדים מרגישים שאתם כמנהלים השקעתם בהם, והמוטיבציה עולה תוך שהמופע הופך לשיחת השבוע!

פעילות לא שגרתית – פעילות גיבוש לחברות בתיאטרון אימפרוביזציה היא לא עוד הרצאה, טיול או מופע. מדובר בתיאטרון שבו פעילות המשתפת את העובדים, את המנהלים ואת כולם! הפעילות מגבשת, כיפית ונזכרת לשנים רבות.

אם אתם מחפשים פעילות גיבוש לחברות, שלופתא הוא מופע אימפרוביזציה מושלם בתור פעילויות גיבוש לחברות. המופע של שלופתא יותיר את צוות העובדים שלכם מרוצה ומגובש.