2 אפר 2019

סדנת מכירות ואימפרוביזציה

עולם המכירות הוא רחב וכולל ידע ומיומנויות בתחומים מגוונים.

הדרכת אנשי מכירות צריכה להיות תהליך מתמשך לאורך כל תקופת עבודתם.

בעולם האלתור והאימפרוביזציה קיימים כלים רבים שיכולים לשמש אותנו בזמן מכירה ובסדנת מכירות. כל שיחה עם לקוח פוטנציאלי היא מעט שונה ועלינו להתאים את עצמנו, את המסרים ואת התגובות הטבעיות שלנו ללקוח.

בסדנת מכירות הקשורה לעולם האלתור והאימפרוביזציה נלמד כלים חשובים שיכולים לסייע בתהליך המכירה והתיקשורת עם הלקוח.

לתקשורת וליחסים בין איש המכירות ללקוח ישנה השפעה מכרעת על הצלחת המכירה. לכן חשוב ללמוד ולתרגל בסדנת מכירות מיומנויות בין אישיות כגון הקשבה, העברת מסרים נכונה מתן משוב ללקוח וכד’. מיומנויות אלה חשובות ליצירת כימיה עם הלקוח הבנתו, הנכונות שלו לקנות מאיתנו ולימוד צרכיו ומתן מענה להם בהמשך.

בסדנת אילתור נלמד כיצד לשפר את יכולת ההקשבה שלנו על ידי בניית רעיונות משותפים עם הצד השני.

בסדנת מכירות מעולם האילתור והאימפרוביזציה נלמד כיצד להריגש בנוח עם עצמנו ומתוך כך כיצד לגרום לצד השני להרגיש בנוח. ידוע שאיש מכירות מוכר קודם את עצמו ואח”כ את המוצר. כאשר אנו מרגישים בנוח עם עצמנו באמת, גם הלקוח מרגיש את זה, כך כבר עשינו יותר מחצי דרך.

בסדנת המכירות נלמד על החוק הראשון בעולם האילתור – כן ו... שמראה את החשיבות של להגיד כן. כיצד ומדוע כאשר אנו אומרים כן אנחנו מאפשרים לשיחה להתקדם ולרעיונות לצמוח ביחד.

מעל הכל בסדנת מכירות נצא מלאים במוטיבציה, אחרי שצחקנו, נהנינו, הכרנו את עצמנו ואת חברינו טוב יותר ויצאנו עם כלים מעשיים שנוכל להשתמש בהם במכירות הבאות שלנו.

#מכירות #סדנה #סדנתמכירות #גיבוש #שיתוףפעולה #מוטיבציה