top of page

פעילות גיבוש לעובדים


כל בעל עסק, ארגון או חברה יודע עד כמה חשוב לשמור על העובדים, על ההווי החברתי ביניהם, לספק להם כל הזמן תחושה שיש מי שעומד מאחוריהם, מעריך אותם על כל צעד ופעולה שכן בסופו של יום, בלעדיהם שום מערכת לא עובדת כמו שצריך. העובדים הם הלב של הארגון שלנו ולכן חשוב להשקיע בהם זמן, מחשבה וכן…גם כסף. אחת הדרכים לעשות זאת ולשמר את אותה תחושה היא באמצעות פעילות גיבוש לעובדים. אם גם אתם מחפשים רעיון מקורי, ייחודי שיחשוף את העובדים שלכם לעולם חדש מלא בהזדמנויות לצד הקניית כלים ומיומנויות שיעזרו להם להתמודד עם מצבי לחץ ועם טעויות - הגעתם למקום הנכון!

פעילות גיבוש לעובדים

בשלופתא בנינו פעילות גיבוש לעובדים, ייחודית לעובדים שלכם המותאמת למאפייני הקבוצה ומורכבת משני חלקים.

חלק ראשון - הסדנא מתחילה בשיחת היכרות בה אנו מספרים על הסדנא ומגדירים מטרות. לאחר מכן כל העובדים יתנסו במגוון של תרגילים מעולם האלתור, המשחק והתיאטרון. מטרת התרגילים לאפשר לעובדים לקחת את הכלים שהם מקבלים תוך כדי תרגול לחייהם ולמקום העבודה.

חלק שני - חלק מעשי שבו המשתתפים יחד עם מעבירי הסדנא (שחקנים), מאלתרים כמה סצנות משחק אותם אנו מכוונים למטרות הסדנא ולנושאים החשובים שהגדרנו בהתחלה.

סיטואציות האלתור השונות עוזרות לנו ללמוד כל מיני דברים על עצמנו, לפתח את האישיות שלנו ואפילו לבצע שינוי ממשי אמיתי תוך לקיחת הכלים הללו לחיים האמיתיים. התרגילים עצמם מקבילים לנושאים כמו עמידה מול קהל, בטחון עצמי, יכולת הקשבה, פיתוח רעיונות, הרגשת נוחות מול אני העצמי, התמודדות עם מצבי לחץ ועוד.

יתרונות פעילות גיבוש לעובדים שלנו

סדנת אימפרוביזציה איננה דורשת ידע מקדים במשחק או בתיאטרון.

• הסדנא חושפת את המשתתפים לתחומים ועולמות בהם אין אנו נוגעים בחיי היום היום

• הסדנא מלמדת אותנו להתמודד עם מצבי לחץ, עם טעויות, עובדת על החשיבה ועל פיתוח רעיונות, עוזרת לנו להשתחרר ולהרגיש טוב יותר עם עצמנו, בטווח הארוך היא מחזקת את הדימוי והביטחון העצמי של כל משתתף.

• הסדנא עוזרת לכל משתתף ללמוד דברים חדשים על עצמו ולהביא אותם אל המודע.

• הסדנא מעניקה לנו כלים המסייעים לנו להתמודדות עם אתגרים בחיי היום יום.

• הסדנא מחברת בין אנשים

לסיכום, אם אתם מחפשים חוויה אנרגטית, מעצימה, שונה ומעוניינים לאפשר לעובדים שלכם להיחשף לעולם מלא ברגש, הסדנא שלנו היא בדיוק פעילות הגיבוש המושלמת עבורכם. פעילות גיבוש לעובדים שלנו מתאימה לקבוצות קטנות, בינוניות או גדולות וניתן לבצע התאמות לפי מטרות יום הגיבוש.


bottom of page