top of page

פעילות גיבוש למבוגרים


יש כל מיני סוגים של קבוצות המחפשות פעילות למטרת גיבוש. זו יכולה להיות קבוצת פנסיונרים בני הגיל השלישי החיים יחד בבית דיור מוגן ומחפשים פעילות גיבוש, זו יכולה להיות קבוצה של עובדים בארגון או חברה, קבוצה של נשים הפועלות למען מטרה מסוימת בהתנדבות, קבוצת חברים או כל קבוצה אחרת. אז אם גם אתם מחפשים פעילות גיבוש למבוגרים, הכנו עבורכם סדנא מרתקת, מעניינת, יצירתית שפשוט תשאיר למשתתפים טעם של עוד.

הסדנא משלבת בין תרגילי אלתור מעולם האימפרוביזציה, מעלה בחברי הקבוצה את רמות האנרגיה, משפרת לטווח הארוך את הכישורים החברתיים, הדימוי והביטחון העצמי אצל כל המשתתפים ומשאירה סוג של חותם.

פעילות גיבוש למבוגרים

מעבר לעובדה שהסדנא שלנו מאפשרת למשתתפים בה להיפתח אחד לשני, להכיר טוב יותר וכך גם להתגבש, היא מעניקה ערך מוסף למשתתפים והם יוצאים הם מסקנות ותובנות אמיתיות לחיים, עם כלים, עם מיומנויות שישרתו אותם במגוון של מצבים בחיי היומיום.

אז מה כוללת סדנת אימפרוביזציה?

למעשה, חילקנו את הסדנא שלנו לשני חלקים כדי שהמשתתפים בה יוכלו להפיק את המיטב. אחרי שיחת היכרות קצרה המשתתפים בה מתנסים בכל מיני סוגים של תרגילים: פיזיים ומנטליים מעולם האלתור. התרגילים מתוכננים בדרגת קושי עולה. בחלק השני, משלבים את התרגילים בתוך סצנות אלתור שאנו ממציאים באותו רגע. את הסצנות שאנו מאלתרים ניתן להתאים לתחומים ונושאים שונים שמעסיקים את המשתתפים. היום השימוש במיומנויות האלתור היא דרך מצוינת להשיג מטרות ויעדים שהצבנו לעצמנו כך שמדובר על פעילות גיבוש למבוגרים המאפשרת לנו להעלות את רמות המוטיבציה הקבוצתית והאישית.

סיטואציות האלתור השונות עוזרות לנו ללמוד כל מיני דברים על עצמנו, לפתח את האישיות שלנו ואפילו לבצע שינוי ממשי אמיתי תוך לקיחת הכלים הללו לחיים האמיתיים. התרגילים עצמם מקבילים לנושאים כמו עמידה מול קהל, בטחון עצמי, יכולת הקשבה, פיתוח רעיונות, הרגשת נוחות מול אני העצמי, התמודדות עם מצבי לחץ ועוד.

פעילות גיבוש למבוגרים של שלופתא נמשכת שעה וחמש עשרה דקות, היא מועברת על ידי שני שחקנים מקצועיים שהעבירו כבר למעלה מ- 150 סדנאות. היא מתאימה הן לאנשים שמכירים אחד את השני ורוצים להעמיק את הקשרים בתוך הקבוצה והן לקבוצות שזקוקות לשיפור היחסים.


bottom of page