top of page

סדנאות אונליין - כיצד הן תורמות לארגון?

עודכן: 12 באוג׳ 2020

מנהלים ועובדים רבים בחברות והארגונים המובילים במשק הישראלי עברו לעבודה מהבית. לעבודה מהבית יש יתרונות רבים כמו חיסכון בשעות על הכבישים והוצאות דלק ויש אפילו עובדים שטוענים שהיעילות שלהם מאז שהם החלו לעבוד מהבית עלתה.

החיסרון העיקרי בעבודה מהבית הוא תחושת הניתוק של העובדים – הן מהארגון והן מחבריהם לעבודה. בתקופה בה כולנו זקוקים יותר מכל לחברה ולאוזן קשבת, דווקא עתה כשאנו מתמודדים עם עמימות, בדידות וחוסר וודאות - בעבודה ובחיים הפרטיים - קשה לגרום לעובדים להרגיש ביחד.

היום ידוע שקשרים חברתיים טובים בין העובדים בארגון משפרים את התפוקה של הארגון כמו גם את מחויבותם של העובדים אליו.

המציאות החדשה שנוצרה דרשה פתרונות מעשיים לסיטואציה בה צוותי העבודה כמעט ולא נפגשו וכך נולדו מגוון סדנאות אונליין.

החל מסדנאות אונליין של בישול, סדנאות אונליין ביצירה ואומנות, סדנאות אלכוהול ואפילו סיורים מודרכים בארץ ובעולם באופן מקוון.

אז בתוך ים האפשרויות מדוע לבחור דווקא בסדנת אילתורים מקוונת?

אלתור, כמו ההתנהלות שלנו בתוך הקורונה, נעשה בתוך חוסר וודאות. כשאנחנו עולים להופיע על הבמה אין לנו מושג מה הולך לקרות - באילו לוקיישנים נבקר? אילו דמויות נגלם? עם אילו קונפליקטים נתמודד? – אנחנו נזרקים לבמה ללא ידע מקדים וצריכים להתמודד עם חוסר הוודאות. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חוסר הוודאות על הבמה ומחוצה לה היא ביחד – בהקשבה, תקשורת נכונה ועבודה משותפת.

אנשים מבלים חלק ניכר מהזמן שלהם בעבודה בתקשורת עם הקולגות שלהם סביב נושאים הקשורים בעבודה. המטרה שלנו בסדנת אונליין של שלופתא בזום היא לגרום למשתתפים לעבור חוויה משותפת ולפגוש צדדים חדשים ומפתיעים בנו ובצוות שלצידנו. סדנת האלתורים המקוונת שלנו מזכירה לצוות שאפשר וחשוב לצחוק וליצור יחד גם מרחוק.

כשהעובדים שלכם עובדים מהמשרד אתם משקיעים בהם בפעילויות גיבוש והעשרה, פינוקים וארוחות טובות. גם עתה חשוב להראות להם שאתם ממשיכים לדאוג לרווחה והפיתוח שלהם.

בסדנת האונליין של שלופתא אנחנו נוגעים בכלים מעולם האלתור שעוזרים לנו בחיים היום יום – דמיון ויצירתיות, חוסר שיפוטיות ודרכים ליצירת שיתוף פעולה פורה – גם בתנאים של חוסר וודאות. הפעילות כולה מלווה בהמון אנרגיה, צחוק וגיבוש.

הסדנה מורכבת מתרגילי אלתור ותיאטרון, חלקם מבוצעים במליאה וחלקם בקבוצות קטנות.

עכשיו, כשהצוותים בארגון שלכם עובדים מהבית ולא פוגשים כל יום את החברים לעבודה, חשוב אפילו יותר להמשיך ולדאוג להם. הסדנה של שלופתא היא פעילות מגבשת ומשחררת שתגרום להם ליצור ביחד, לצחוק, להנות, לייצר חיבורים עם שאר העובדים לא רק סביב עבודה וחשוב מכל - תיתן להם מסר חשוב לחיים ולעבודת צוות בריאה אז אם חשבתם שהזום הוא רק כלי משעמם לעבודה – אנחנו בשלופתא הולכים להפתיע אתכם !

bottom of page