top of page

העצמה נשית? חיזוק הבטחון העצמי והיצירתיות דרך סדנאות אימפרוביזציה

סדנת אימפרוביזציה מעודדת נשים לחשוב באופן יצירתי ולהוציא החוצה את הרעיונות שלהן ללא שיפוטיות.

פעילות ליום האישה שמעצימה נשים להביע את עצמן באופן חופשי היא פעילות מצוינת. סדנת אימפרוביזציה עוסקת בתקשורת אפקטיבית והקשבה זו לזו. בסדנת אימפרוביזציה לומדים לקחת רעיון של השותפה שלנו ולנסות לפתח אותו ביחד. פעילות ליום האישה שמחזקת את הקשר בין נשים יכולה ליצור חוויה מאחדת ומעצימה.


סדנת אימפרוביזציה מלמדת אותנו לחשוב על הרגלים ודפוסים בעצמינו ולאתגר אותם. בסדנה של שלופתא אנו מעודדים את המשתתפות לנסות דברים חדשים מבלי לחשוש משיפוט או כישלון. פעילות ליום האישה שמזכירה לנשים שהן יכולות לאתגר את המגדרים החברתיים יכולה להעצים אותן. סדנת אימפרוביזציה מאפשרת לנשים לצאת מאזור הנוחות שלהן בצורה מהנה ויצירתית.

הכי חשוב -  סדנת אימפרוביזציה היא פעילות כיפית ומשעשעת שמעודדת הומור וצחוק. פעילות ליום האישה שנותנת לנשים ליהנות, לצחוק ולהשתחרר מהלחצים של היומיום היא פעילות נהדרת. סדנת אימפרוביזציה מאפשרת לנשים לחגוג את עצמן בצורה קלילה ומהנה.


לסיכום, סדנת אימפרוביזציה יכולה לשמש כפעילות נהדרת ליום האישה מכיוון שהיא מעצימה נשים להביע את עצמן באופן יצירתי, מחזקת את הקשרים ביניהן, מאתגרת נורמות מגדריות ומאפשרת לנשים ליהנות ולצחוק יחד. פעילות שכזו יכולה לתת לנשים כוח, ביטחון והנאה ביום חגיגי ומשמעותי זה.

צרו קשר בהקדם לבדוק כיצד הסדנה שלנו יכולה להעשיר את היום שלכן.

bottom of page