top of page

זה באמת מאולתר??

"היא הייתה שתולה נכון??" זאת שאלה שאנחנו שומעים הרבה.

אז לא. אין שתולים, הכל ממוצא על המקום.

זה כל כך ממוצא ש-5 דק לתוך המופע אנחנו מעלים מתנדב/ת לבמה שיאלתרו סיפור ביחד איתנו – ישר אחרי הסיפור אנחנו עושים הצגה בהשראת הסיפור שיוצא ביחד. אנחנו קוראים לזה "חופשה משותפת".


אנחנו סומכים עליכם, עלינו ועל אלוהי הרגע הנכון שהכל יסתדר ותמיד יהיה מצחיק בסוף - זה דורש מאיתנו להיות בשחרור, בהקשבה ולהגיב באוטנטיות מלאה למי ומה שאנחנו באותו רגע. זה הסוד... פשוט לנסות להיות מי שאתה באותו רגע ולדעת שאם עושים את זה מכאן הכל כבר יסתדר.

אין מה לדאוג, אם אתם לא רוצים לעלות לבמה אתם לא חייבם. תמיד מישהו/י מגלים קצת אומץ ואדרנלין ועושים את זה. אתם יכולים סתם לשבת בקהל ולזרוק לנו רעיונות ואנחנו כבר נעשה את שאר העבודה.


יש משהו קסום בשחרור הזה – ברגעים האלה אנחנו שוכחים מה היה לפני, מה הולך להיות איתנו בהמשך ואנחנו מחוברים לגמרי לרגע. זה גם מה שקורה בסדנאות שלנו לארגונים, אנחנו מכווינים אתכם איך להתחבר לכאן ועכשיו, להסיר שיפוטיות מ-"מה נגיד?", "מה אם אני אתקע?" או "מה אחרים יחשבו עליי?" ופשוט נותנים למילים ולתחושות לצאת החוצה.

החיבור לכאן ועכשיו מוביל לשחרור גדול אצל המשתתפים וחושף אותנו גם לצדדים חדשים בעמיתי שלנו בצוות ולפעמים אפילו למקומות חדשים בעצמנו. בהמשך הארגון מרוויח מתקשורת מהתחזקות הקשרים בין העובדים, שיפור התקשורת ביניהם ולרוב אפילו עלייה בבטחון העצמי.


ראינו את זה קורה כבר מאות פעמים בערבי חברה שהעברנו, לפתע התקשורת פשוטה יותר, המחסומים נשברים והצחוק מתגלגל. בסדנאות לארגונים אנחנו לא בדיוק מלמדים לאלתר ובטוח לא איך להצחיק – אנחנו מלמדים איך להניח שיפוטיות בצד ולסמוך על האינסטינקטים הפנימיים שלנו. כל השאר כבר מגיע מהמשתתפים.




סדנאות הגיבוש שלנו מתאימות כמעט לכל צוות או ארגון. הן משלבות אלמנטים של צחוק והעשרה מעשית למשתתפים. הניסיון לימד אותנו שכדי שהמשתתפים יבינו את המסר הם צריכים לא רק לשמוע אותו אלא גם לחוות אותו - וזה בדיוק מה שקורה בסדנאות גיבוש שלנו. המשתתפים עוברים חוויה פנימית שמשאירה חותמת ולכן גם המסרים נקלטים באופן עמוק יותר.


אם אתם מחפשים רעיונות לערב גיבוש או מעוניינים לשמוע עוד לחצו כאן, השאירו פרטים ונחזור אליכם צ'יק צ'ק


bottom of page