top of page

חנוכה מתקרב וזה הזמן לשבור את השגרה!


חנוכה מתקרב ואתם מחפשים פעילות שתעיף את העובדים באוויר ? סוף השנה מגיע ואתם רוצים לסיים אותה בצורה מרשימה שתגרום לעובדים לצחוק בלי הפסקה ?

בשלופתא פיתחנו סדנא שמשפרת את עבודת הצוות, עובדת על פיתוח רעיונות בקבוצה, מעודדת הקשבה והכי חשוב – גורמת לכל העובדים להרגיש חלק ! כשכל הטוב הזה עטוף בהמון צחוק ואנרגיה לכם נשאר רק להנות מהצדדים החדשים שאתם הולכים לגלות בעובדים שלכם ובעצמכם ! את סדנאות האילתור שלנו אנחנו מפתחים ומשכללים מאז שנת 2014 והעברנו אותן ביותר מ 600 חברות ואירגונים במגזר העסקי והציבורי – חברות הייטק, בנקים, בתי חולים, בתי ספר, מנכ"לי עיריות ועוד ועוד ועוד...

חנוכה זה בדיוק הזמן לשבור את השגרה ולגבש את צוות העובדים. בנוסף אנחנו מציעים לכם מופע משותף - מופע אילתור בשיתוף הקהל, קורע מצחוק, אינטליגנטי ומגבש ! טרם המופע נערוך עמכם תחקיר על הקהל, החברה והצרכים שלכם. החומרים שנאסוף משולבים במופע כך שהוא חוויתי, מיוחד וחד פעמי – במיוחד בשבילכם ! המופע מועבר על ידי צוות השחקנים המנוסה של שלופתא, כשהקהל לוקח חלק אקטיבי במופע – כל הקטעים מבוססים על רעיונות מהקהל ובכל הקטעים משתתפים יחד איתנו גם מתנדבים מהקהל.

אז אם אתם מחפשים פעילות לחנוכה, בין אם זה שעה קלה באמצע היום או כחלק מאירוע שאתם עושים לכבוד חנוכה אל תהססו לפנות אלינו!


bottom of page