top of page

פעילויות לערב צוות עם שלושה רעיונות מדליקים

עודכן: 19 בינו׳ 2021


כל צוות באשר הוא בין אם מדובר בצוות שעובד ביחד במקום עבודה מסודר, צוות הפועל יחד למען האחר במסגרת תרומה לקהילה, צוותים בתנועות נוער, צוותי הדרכה זקוק מדי פעם לסוג של גיבוש או פעילות חברתית מחוץ לעבודה הצוותית. פעילויות לערבי צוות שכאלה מאפשרות לאנשים הלוקחים חלק בצוות לצאת מהשגרה, להכיר קצת יותר לעומק ולעשות ביחד כייף, מה שיתרום בעתיד לעבודת הצוות המשותפת ביניהם. אז הנה 3 רעיונות מקוריים לפעילויות לערב צוות מקורי.

פעילויות לערב צוות עם אימפרוביזציה - על זה כבר שמעתם? - מופע סגור לצוות

אחת הדרכים היותר מוצלחות לגבש צוותים היא על ידי אמנות האימפרוביזציה. אימפרוביזציה נשמע כמו איזה מושג מסובך אבל האמת היא שזה בסך הכל יצירה באמנות על ידי אלתורים. פעילויות לערב צוות מקורי עם שילוב בין חשיבה מהירה, יכולת אלתור, משחק, מוזיקה או ריקוד יוצר דבר מופלא לצוות והוא מתאים בכל תחום שהוא. מופע אלתורים בו אנשי הצוות לוקחים צוות הוא דרך נפלאה לפעילות ערב צוות מגבשת. סדנת אילתורים מאפשרת לכל אחד ואחת בצוות לצאת קצת מהגבולות המוכרים, ״להתחפש״, להיות דמות אחרת, להפעיל את הדמיון, להשתחרר ולצאת מהמופע אחרת לגמרי ממה שנכנסנו, מה שמייצר עבורכם ערב צוות מקורי במיוחד.

עובדי חברת הייטק נהנים בסדנת אילתורים לערב צוות של לשופתא
נהנים בערב צוות מקורי עם שלופתא TCM

מופע עם צוותים אחרים

את אותו רעיון של ערב צוות אפשר להרחיב ולקחת חלק במופע גדול יותר עם כמות גדולה של אנשים. פעילויות גיבוש לערב צוות הן דרך נפלאה לצאת מהשגרה ולהתמכר לערב שכולו צחוק מתגלגל. שילוב של שני צוותים או יותר יוצר מרחיבה את מגוון הקשרים בקבוצה ויוצרת ערב צוות מקורי ששובר את השגרה.

סדנת אימפרוביזציה לצוותים

שכאן מדובר יותר בחוויה שהיא לימודית. בסדנת אימפרוביזציה עושים שימוש במגוון של משחקי תנועה ותיאטרון כאשר המורים מלמדים את הצוות ליצור כל מיני סיטואציות מצחיקות על ידי שימוש בדמויות, מוזיקה, חפצים ופשוט להשתחרר. פעילויות צוותית כזו עוזרות לשפר את הערך העצמי, מחזקות את הצוות באופן ספציפי ואף נותנות לנו לגיטימציה לשינוי. זה מופלא לראות איך אנשים שמגיעים סגורים מאוד לערב צוות, יוצאים מהסדנא הרבה יותר משוחררים ופתוחים לעולמות חדשים ואפילו בשלב מאוחר יותר ממשיכים עם המופעים והסדנאות הללו במסגרת אישית.


בשנת 2021 הצרכים הארגוניים לגיבוש וחיבור בין העובדים הפכו להיות מורכבים יותר. קשה יותר להיפגש פיזית, לפעמים אפילו אסור. לכן פיתחנו גם סדנאות גיבוש בזום שנותנות מענה מצוין לערב צוות מקורי ושונה ששם דגש על החוויה המשותפת של העובדים. בערב צוות בזום אנחנו שמים דגש על החוויה המשותפת של העובדים כך שירגישו שהם באמת ביחד. לקריאה נוספת על סדנאות הזום שלנו לחצו כאן.


אם אתם מחפשים פעילות לערב צוות מקורי, סדנת אלתורים של שלופתא היא פתרון מושלם בשבילכם. שילוב של פעילות צוותית משמעותית עם הרבה פאן ואנרגיה טובה שתזכר לתקופה ארוכה כערב צוות מקורי.


לחצו כאן והשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.


bottom of page