top of page

סדנת זום - מי? מה? מו?

עודכן: 19 בינו׳ 2021

תקופות הקורונה הביאה עמה מורכבויות רבות. עבודה מהבית שפעם הייתה נחלתם של מעטים הפכה להיות עניין שבשגרה. מפגשים פיזיים בין חברי הצוות קורים לעיתים רחוקות יותר, האינטראקציה היא כמעט אך ורק סביב העבודה.

בזמנים כאלה חשוב מאד לשמור על המורל בקבוצות העבודה ולשפר את איכות התקשורת בין החברים בה. לכן פיתחנו בשלופתא סדנת גיבוש בזום שמאפשרת לנו לצחוק, להשתחרר וליצור יחד גם כאשר אנחנו מרחוק. אז איך בדיוק עובדת פעילות גיבוש בזום?

משתתפים נהנים בסדנת גיבוש בזום לעובדים
"מחזקים את הקשר בין החברים לארגון" - חברי צוות באינטל נהנים בסדנת גיבוש זום

סדנת גיבוש בזום

בסדנת גיבוש בזום של שלופתא נחזק את הקשרים בין המשתתפים ע"י כלים מעולם האימפרוביזציה שנוגעים בעבודת צוות, שיתוף פעולה, דמיון, יצירתיות ועוד. סדנת גיבוש בזום מציגה בפנינו אפשרויות נוחות שלא היו קיימות בעבר בצורה פשוטה כמו חלוקה אוטומטית לחדרים, שיתוף מסך וסאונד יחד עם אלמנטים נוספים שמאפשרים לנו להעביר פעילות גיבוש כיפית ואנרגטית כמעט כמו באופן פיזי.

סדנאות בזום מאפשרות לעובדים לייצר חוויות משותפות מעבר לתחום העבודה, מה שבהמשך משפר את תהליכי העבודה ורמת שביעות הרצון שלהם כחלק מהארגון.

כבר יותר מ-6 שנים שאנחנו מעבירים סדנאות גיבוש לארגונים, הניסיון מאפשר לנו לרתום את המשתתפים גם בסדנת זום לשתף פעולה ובסופו של דבר לצחוק וליהנות יחד תוך כדי שהם לוקחים מסר או שניים לחיים.

סדנת גיבוש בזום יכולה להתאים כמעט לכל גודל של קבוצה, החל מקבוצות של 6 משתתפים ועד פעילויות גיבוש ל-200 משתתפים. דווקא בתקופה כזאת סדנת גיבוש לעובדים בזום חשובה גם לקשר בין המשתתפים לארגון, ולהרגשה שהם לא לבד וממשיכים לדאוג להם.

פעילות גיבוש בזום של שלופתא
סדנאות בזום של שלופתא - פעילות גיבוש בזום, מותאמת לרוח תקופה

יתרון נוסף בסדנאות גיבוש בזום הוא הגמישות – אפשר לקיים את פעילות הגיבוש בדיוק מתי שנוח לכם ללא צורך לצאת מהבית ואפילו לקום מהכיסא. כל מה שצריך זה אוזניות, כוס קפה (או בירה), שעה בלי הפרעות ויצאנו לדרך.

מאז תחילת עידן הקורונה העברנו בשלופתא מעל 100 סדנאות גיבוש בזום לארגונים כמו אינטל, פייסבוק, מייקרוסופט, מימון ישיר ועוד ועד... התגובות שקיבלנו נהדרות והאמת שגם אנחנו נהנים מהצד השני של המסך.


מעוניינים לשמוע עוד? להזמין סדנאות בזום? לחצו כאן, השאירו פרטים ונחזור אליכם צ'יק צ'ק.

bottom of page